2012. február 12., vasárnap

Ezzel még

tartozom.
Azt már mutattam, hogy mit készítettem húzottamnak, a HKK (Hírös Kötő Klub) kései karácsonyi ajándékozós találkozójára. De azt még nem, hogy én mivel jöttem haza.
Szebbnél szebb ajándékok készültek, bizton állíthatom, bármelyiknek nagyon örültem volna. Volt sk fonott és festett fonalból kötött sál, több gyönyörű kesztyű, kendő, keresztszemes doboz és patchwork neszeszer.
Mikor mindenki megérkezett, felmelegedett, elkezdtük az ajándékok átadását. 1 tagunk, Adrienn nem tudott sajnos eljönni. Vera úgy gondolta, hogy Adrienn húzottja se menjen haza üres kézzel, ezért hozott magával egy plusz kendőt, amit még induláskor nem tudta, kinek kell átadnia.
Képzeljétek! Én voltam az a szerencsés, aki ezt a gyönyörű kendőt megkapta. Nagyon-nagyon örültem neki, és nagyon-nagyon mosolyogtam, amikor megkaptam. Köszönöm mégegyszer Vera! A gesztust és a szépséges kendőt is!
A csapat nem csak velem volt ilyen nagylelkű. Kinga pár héttel ezelőtt sirva mesélte a fórumon, hogy elvesztette első saját kötésű Shatland kendőjét. Óvoda bálon voltak, vigasztaltuk, hátha meglesz, egy bálozó véletlen összefogta mással, vagy mások megtalálták - de nem. Sajnos nem.
Mindannyian meghatódtunk, könnyeztünk, amikor Anett és Vera átadta Kingának az Anett által font és festett fonalból, Vera által kötött gyönyörű új Shatlandot.

Szóval ilyen nagyszerű csapat tagja lehetek én is! Jó ide tartozni, jó itt lenni.


Ugye, milyen szép?!

Itt pedig pár kép, a teljesség igénye nélkül. Jókedvről, vidámságról, örömről, meghatottságról árulkodnak.





Kinga, és az új kendője, amit a lányok titokban készítettek neki az elveszett helyett.





  
A Csapat


1 megjegyzés: