2011. február 24., csütörtök

Első waldorf babám

Elérkeztem oda, hogy megmutassam az első waldorf babát, amit készítettem. Őt is Janka kapta, 3. születésnapjára. Minden egyes öltést kézzel varrtam. Babán is, ruhán is. Akkor még nem volt varrógépem. Nehéz szülés volt, tovább tartott, mint a gyermekeim világrahozatala, de legalább olyan gyönyörű. Kezdtem megérzékelni, hogy mit is éreznek a Nagy Babavarrók munka közben, milyen az, amikor egy ilyen kis csoda születik.

A szabásminta Karin Neuschütz: Die Waldorfpuppe c. könyvéből van. A baba kb. 30 centis. Szinte mindent kétszer-háromszor-többször varrtam rajta, mert ha nem voltam elégedett az eredménnyel, akkor kibontottam. A szemét vagy négyszer varrtam újra.

Haját a papíros módszerrel készítettem, Lili tartott nekem online tanácsadást.

Az ünnepelt nagyon boldog volt, hatalmas szeretettel fogadta a babát, és ez a mai napig tart. Zsófinak neveztük el, és most már illő lesz a ruhatárát bővíteni, mert ez az 1 garnitúra kevésnek bizonyul.


Születése napján reggel egy szépen felöltöztetett kisasztal fogadta. Rajta 3 szál rózsa, 3 gyertya (Saját horgolású mécsestartóban. Ki más segített volna, mint Hella. :-) ) Egy falikép, amelyet Erika varrt, egy sk szülinapi korona és a baba.

6 nap, és újabb szülinapot ünneplünk. Janka 4 éves lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése