2011. április 19., kedd

Csere-bere

fogadom, többet vissza nem adom. De nem ám! ;-) Edinával cseréltünk. Nagyon finom szappanokat és arckrémet kaptunk egy manólányért cserébe.
Úgy megörültem, amikor rábukkantam Edina blogjára. Kamaszfiam pattanásokkal küzd. Nem olyan vészes, de azt gondolom, a gyulladt bőrt mindenképp muszáj valamivel kezelni. És ha már igen, akkor az legyen természetes. Így esett Edina szappanjaira a választásom. Cserét ajánlott, amit jó szívvel elfogadtam. Mind az öten kaptunk, ki-ki a maga típusának megfelelő szappant, bónuszként pedig a Kamasz és én 1-1 krémet. Szeretem a visszafogott, természetes illatukat, a könnyen felismerhető, de mégsem tolakodó aromájukat. Használat közben lágy és selymes mindegyik szappan (volt már tapasztalatom más, pl. áfonyás szappannal, ahol az áfonyadarabok egy idő után, ahogy fogyott a szappan, eléggé dörzsölték a bőröm), és a bőrünkön is látszik az eredmény.
Próbáljátok ki Ti is, ígérem, nem fogtok csalódni! :-)

Edina manólányt kért kislányának a szappanokért cserébe. Egy levélben említette Bíborka nevét, de megmondom őszintén, akkor nem tudatosodott az bennem. A manó színének választását rám bízta, és én valahogy automatikusan a lila felé nyúltam. Egy barátnőm azt mondta, amikor megmutattam neki a képet a kész manóról, hogy bíborlila. És akkor elmosolyodtam. Bíborkának bíborlila manólány. :-)


Kicsi Bíborka! Szívemnek legkedvesebb képet választottam Edina blogjáról.



1 megjegyzés:

  1. Gabi, Te tünemény vagy!!!:)
    És tudod hogy én is azt mondtam itthon hogy biztos a Bíbor miatt lett lila.....de nagyon jó választás volt!
    Nálunk nagyon jó helye van a manólánynak...Bíborka szereti nagyon! Miután készültek ezek a képek , mentünk a postára és vinni kellett magunkal....nagyon sok dicséretet bezsebelt Manólány!
    Puszillak! És minden jót Nektek!

    VálaszTörlés