2011. április 9., szombat

Janka 4 éves lett

Elmaradtam sajnos a szülinapi képekkel, pedig Róza manónál igértem. 4 éves lányka a rózsaszín manólányon kívül kapott egy tündérfátylat, természetesen rózsaszínből. Horgoltam egy kis pántocskát, két vége közé tettem egy vékony gumit és így varrtam rá a magam festette selyemkendőt. Columbus ruhafestéket használtam, de hamarosan kiokosodom növényi festésből is. :-)
Nálunk a könyv az elmaradhatatlan ajándék. Ez most a Sötétben látó Tündér volt. Sikeres választásnak tűnik, mert azóta is nap mint nap előkerül a könyv. Janka hosszú ideig egyedül is ellapozgatja a könyvet, láthatóan jól érzi magát ebben a tündérvilágban.
A tavalyi évhez hasonlóan születése napjának reggelén szépen feldíszített kisasztal várta Őt. Rajta 4 szálból álló gyönyörű rózsacsokor, a könyv, a manó, a fátyol és egy születésnapi koszorú 4 gyertyával. Reggel csak 4-esben ünnepeltünk, mert hétköznapra esett a nagy nap, de délután már Bence is velünk volt. A tortát Apa sütötte, mint szinte minden süteményt minálunk. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése