2011. július 21., csütörtök

Gréti ajándéka

Amikor bemutattam, hogy milyen szép is minálunk, akkor az utolsó képhez írtam, hogy aki elsőnek megmondja, mi látható rajta, kap egy marokmanókát. Juci volt a befutó, de nagy szíve átengedte az ajándékot a második helyre érkező Grétinek. Gréti ezt a rózsaszín virágos anyagot választotta, amit még a textil adok-veszeken vásároltam Szarvas Micitől. Szerintem is annyira szép ez az anyag, hogy alig mertem belevágni. Mégis bátorságot vettem, és legnagyobb örömömre a megajándékozott nagyon boldog lett a manókától. Én is elégedett voltam vele, és úgy érzem, megtaláltam marokmanókáim formáját, alakját.






Gyorsan készült mellette egy szép zöld is. 
Nem csodálom, hogy hamar megtalálta otthonát Anitáéknál.



Pár napig ne keressetek! Reggel indulok a Művészetek Völgyébe, Kapolcsra

4 megjegyzés:

  1. Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek a manók Gabi! S tényleg ők a legkiforrottabbak formailag. A kis virágos és a zöld is elbűvölő. A zöldike annyira friss, mint egy tavaszi kis virág. :-)
    És gratula Grétinek! :-))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, szeretnivaló babák.

    VálaszTörlés
  4. Gréti,
    nagy örömmel készítettem. :-)

    Juci,
    kedves vagy! A kis zöldet olyan gyorsan elvitték, hogy csak pislogtam. :-)

    Aledi,
    külön jól esik Tőled a dicséret! :-)

    VálaszTörlés