2012. július 5., csütörtök

Az én Csengém

Elkezdtem (mások már be is fejezték) a Varróház Nyári Táska Fesztivál online tanfolyamát.
4 héten keresztül minden héten 1-1 táskát varrunk. Kicsit nehezen veszem/vettem fel a ritmust, de a leírások szuperek, és bármikor elkészíthetem a táskát a saját tempómban.
Már a legelsőbe azonnal beleszerettem, amikor megláttam. Mivel mostanában megtalál a kék szín, főleg ruházatban, nem volt kérdés, hogy a táska is kék lesz. Az alapelveimhez is hű maradtam, minden anyagot az ujrahasznosítás jegyében dolgoztam fel. A kék virágos főrész korábban szoknya volt, az övhöz és a pánt díszítéséhez egy használaton kívüli hálóinget vágtam fel, a bélés és az övrész pedig férfiingként funkcionált fénykorában.

Íme az én Csengém:



Az övet csattal is lehetett volna rögzíteni, de nekem jobban tetszik a kötős megoldás.
Enyém táska, szeretem táska! Már be is laktam és az első (mai) bevetésen több dicséretet is bezsebeltem. :-)

Hamarosan következik Alba, Villő és Babett.

3 megjegyzés:

  1. Tényleg szép lett, gratula :) és nekem is jobban tetszik egy kötősen.

    VálaszTörlés
  2. Szép! Kár, hogy nem előbb találkoztam ezzel a lehetőséggel, érdekelt volna!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Kinga! Ez forma nagyon bejön nekem. :-)

    Erika,
    legközelebb szólok előre.

    VálaszTörlés