2011. március 24., csütörtök

Waldorf bálban

jártam március első szombatján. Évek óta megrendezi jótékonysági bálját a Kecskeméti Waldorf Intézmény. Szakítva a korábbi hagyományokkal, Márton-napi bál helyett most Télűző mulatságot tartottak. Egy kicsikét besegítettem én is a szervezésbe, de vacsorára már nem tudtam maradni. Megvártam, míg az ünnepi műsor véget ér, és jöttem haza a lányaimhoz. Viszont egy picinyke ott maradt belőlem is, készítettem egy manót a tombolára. Másnap azt is megtudtam hova került, így tényleg jó szívvel tudtam Őt elengedni. :-)



2 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon örült aki hazevihette a babádat!
    Nagyon szerencsés....
    Úgy irígyellek benneteket akik tudtok varrni!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Edina,
    kedves vagy! De azért az túlzás, hogy tudok varrni. :-) Sokat gyakorlok, szorgalmas vagyok, és remélem, ezeknek meglesz a gyümölcse, mert bőven van hova fejlődnöm. :-)
    Te pedig csodás szappanokat készítesz! Amihez én egyáltalán nem értek. :-) Megakadt a szemem a kamaszod pattanásaira készített krémnél, megyek is át Hozzád, ott írok Neked. :-)

    VálaszTörlés